Virtuální asistent pomáhá zaměstnancům vaší organizace rychle se orientovat a najít odpovědi na své dotazy týkající se směrnic, metodik, pracovních postupů a dalších interních materiálů. Z načtených dokumentů (Word nebo PDF) poskytuje náš virtuální asistent rychlé odpovědi na vaše dotazy a ušetří čas při hledání potřebných informací.
(Použijte volbu „Sign up“ a zaregistrujte se.)
Vyzkoušejte DEMO zdarma...
1. Základní úroveň přístupu
Ideální pro rychlý přístup k informacím. Asistent je přístupný všem zaměstnancům z intranetu, kde mohou pokládat otázky týkající se předpisů a doporučených postupů, aniž by bylo nutné další přihlášení.
2. Rozšířené uživatelské prostředí
Přístup pro přihlášené zaměstnance, kteří potřebují širší možnosti – například ukládání a sdílení konverzací, nahrávání vlastních dokumentů nebo práci s historií konverzací. Virtuální asistent je přizpůsoben tak, aby odpovídal pouze na otázky relevantní k interní dokumentaci, a zajistil tak maximální přesnost.
3. Neomezený přístup pro specifické zaměstnance
Vybraná skupina pracovníků může využívat asistenta i pro obecné dotazy mimo rámec interních směrnic. Tento režim je ideální pro pokročilé využití a umožňuje získat rychlé odpovědi i na široké spektrum obecnějších otázek.
4. Napojení na externí ChatGPT (OpenAI)
Pro ty, kteří vyžadují přístup k veřejné databázi informací, je k dispozici možnost napojení na ChatGPT. Zaměstnanci pak mohou využívat pokročilou umělou inteligenci, přičemž je přístup řešen jedním zabezpečeným kanálem (platí se za využité tokeny, což usnadňuje správu nákladů)
Virtuální asistent vám může dle textového zadání generovat obrázky, které lze použít v prezentacích nebo pozvánkách na schůzky – ideální řešení pro týmy, které pravidelně připravují interní materiály.